vineri, 21 decembrie 2012

În prag de sărbători

Iată că a trecut şi serbarea de Crăciun!...Cu stângăciile noastre şi cu inerentele greşeli de exprimare, acest eveniment ne-a ajutat să vedem că puii noştri au mai crescut, că au devenit mai conştienţi de importanţa unui eveniment şi privindu-i ,îmi imaginam cât de amuzaţi vor privi ei peste ani aceste imagini înregistrate !...Sunt nişte copii extraordinari şi vor ajunge cu siguranţă nişte elevi şi adolescenţi extraordinari!...În perioada următoare, voi posta pe blog imagini înregistrate în ultima săptămână de grădiniţă.
Şi pentru că se apropie sărbătorile, daţi-mi voie să vă fac o urare:
        Crăciunul ne arată că este în sinea lui o minune... Dincolo de natura materială a darurilor pe care le oferim unii altora, îmi doresc ca sfârşitul acestui an greu pentru fiecare dintre noi să aducă mai multă speranţă, mai multă încredere. Crăciunul este singura perioadă a anului când oamenii îşi pot urma propriile impulsuri şi îşi pot exprima propriile sentimente, fără reţineri, este şansa de a fi noi înşine.Îmi doresc recuperarea acestei sublime stări, speranţa cea pe care indiscutabil am pierdut-o acum două săptămâni.
    Transmit tuturor celor pe care-i iubesc și îi prețuiesc câte un mesaj de suflet. Și pentru că faceți parte dintre acești oameni, dați-mi voie să vă urez să aveți parte de cel mai frumos Crăciun din viața d-voastră și de binecuvântare tot anul care vine!!!
                                    Cu toată dragostea, Cristina David

Niciun comentariu: