joi, 29 noiembrie 2012

29 noiembrie 2012 -Cum am sărbătorit noi ziua României

 

Astăzi am încercat să trezim în noi sentimentul de mândrie că suntem români. Așa că, încă de la prima oră am dedicat toate activitățile zilei acestui scop nobil: acela de a vorbi despre apropiata zi de 1 Decembrie- ziua României. Am colorat drapelul (am observat culorile și ordinea dispunerii lor), am vorbit despre țara în care ne-am născut cu toții și despre limba pe care o vorbim, am discutat despre frumusețile tării, am audiat melodii patriotice de muzică populară, am învățat cântecelul ”Sunt român, român voinic” . Vă invit să vedeți câteva secvențe surprinse în imagini, de la activitățile de astăzi.




 
Iată și cântecelul:
Sunt român, român voinic, Tra, la, la, la
Și n-am teamă de nimic, Tra, la, la , la 
România-i țara mea, Tra, la, la, la
Drag mi-e să trăiesc în ea, Tra, la, la, la.
Măi dușmane te păzește, Tra, la, la ,la
Că românul nu glumește, Tra, la, la, la
Nu te-atinge de hotare, Tra, la, la, la
Că sărim cu mic, cu mare, Tra, la, la ,la.
 
 

Niciun comentariu: