luni, 26 noiembrie 2012

Proiectul "FLORI TÂRZII" -26-29 nov.2012

Am început o nouă săptămână de grădiniță. E o săptămână de doar 4 zile lucrătoare, având în vedere declararea zilei de Sf. Andrei ca zi liberă.
Așadar, am început un nou proiect temati, foarte frumos, un proiect în care copiii vor afla mai multe informații despre plante în general și despre crizantemă și tufănică în special.
Astăzi am avut o zi plină, având în vedere că în grădiniță a fost și un teatru pentru copii și s-a desfășurat și cursul de lb. engleză.
Pe lângă aceste activități și  activitățile de rutină, cum ar fi ”Întâlnirea de dimineață”, pe care deja o cunoașteți din alte postări, am desfășurat și o activitate de cunoașterea mediului. Copiii au aflat din ce este alcătuită o plantă, care este rolul fiecărei părți componente ale unei plante și ce caracteristici comune, dar și diferite au crizantema și tufănica.












Am lucrat și pe caietele speciale, unde am colorat frunzele de la crizantemă și florile de la tufănică, ocazie cu care copiii au aflat cât de diverse pot fi culorile acestor flori. Apoi au recunoscut umbrele celor două flori și au încercuit elementele necesare dezvoltării unei plante: apă, pământ, soare.

Niciun comentariu: