vineri, 16 noiembrie 2012

14 noiembrie 2012

O nouă zi de grădiniță!...Astăzi am avut o zi plină, pentru că am realizat foarte multe lucruri până la amiază. În primul rând, am avut o activitate matematică în care ne-am jucat cu fructele. Cum?...
Păi, le-am așezat în diferite locuri (sus, jos, dedesupt, deasupra), le-am așezat în diferite poziții spațiale (mai aproape, mai departe), le-am numărat (consolidarea numerației 1-5) și am recunoscut numerele 1-5, așezând cartonașele corespunzătoare numărului de fructe din fiecare grupă pe care am format-o.



Jocul ne-a captivat și am știut să rezolvăm absolut toate cerințele!





Apoi, ne-am jucat un joc la educație fizică, care ne-a plăcut foarte, foarte mult: d-na Cristina ne-a spus o poveste despre o livadă cu mulți, mulți pomi fructiferi, după care am făcut împreună o plimbare  prin livadă, printre pomi și am învățat să mergem șerpuit. Apoi am făcut un concurs între Grupa Fluturașilor și Grupa Buburuzelor. Au câștigat, pe rând, ambele echipe.
Tot astăzi am avut și cursul de Limba Engleză, care ne-a plăcut la fel de mult!

Niciun comentariu: