vineri, 16 noiembrie 2012

16 noiembrie 2012

Astăzi a fost ultima zi din proiectul tematic: ”Fructe gustoase”. Și așa cum ne-a promis d-na Cristina, pe lângă alte activități, am făcut și salata de fructe la care ne-am gândit toată săptămâna!
A fost extrem de interesant, pentru că pe lângă faptul că am văzut împreună cum se face deliciosul desert, am aflat tot felul de lucruri, cum ar fi:
 - că gustul acrișor al fructelor îl dă vitamina C;
- că vitaminele stau în coaja fructelor și dacă noi aruncăm coaja, aruncăm ce este cel mai bun din fruct;
- că microbii de pe fructe se duc doar dacă spălăm bine, sub robinet, toate fructele;
- că încă nu avem voie să umblăm cu cuțitul și atunci, nu avem voie la bucătărie decât împreună cu mama sau cu tata;






Am servit cu toții, câte o pahar cu ”sănătate”!

Niciun comentariu: