vineri, 18 octombrie 2013

Săptămâna 14-18 octombrie 2013

În săptămâna care tocmai s-a încheiat, am derulat la grădiniță proiectul intitulat:”Cămara cu legume”.
Mulțumesc din suflet părinților care au răspuns prompt cerințeler copiilor de a aduce legume la grădiniță, pentru că aceste cerințe au fost la solicitarea mea. Faptul că preșcolarii își aduc aminte acasă de ceea ce trebuie să facă la grădiniță, e îmbucurător atât pentru mine, cât și pentru d-voastră, deoarece este dovada că a început să li se dezvolte conștiința, ceea ce e de bun augur pentru debutul lor școlar de la anul viitor.
Toată săptămâna am realizat activități în acord cu tema, iar rezultatele muncii copiilor le-ati putut admira zilnic la panourile din vestiar.
Am observat legume, am colorat desene cu legume, le-am desenat, le-am modelat, ne-am jucat cu ele formând mulțimi, numărându-le sau sortându-le după diferite criterii: lungime, grosime, mărime, etc.
În această săptămână, am avut și un sărbătorit la grădiniță: ”La mulți ani, Ianis!”.
La sfârșitul săptămânii am încheiat proiectul cu o mare salată de roșii și ardei, pe care am servit-o cu felul II!!
Tot vineri am efectuat și un exercițiu de protecție în caz de cutremur. Copiii au fost extrem de receptivi și s-au manifestat exact așa cum ar trebui...dar să spunem cu toții: ”Doamne ferește!”. Sunt convinsă că v-au povestit acasă despre cum ne-am jucat ”serios” jocul: ”Repede sub măsuțe!”.
Iată și câteva imagini surprinse în activitățile din această săptămână:

























Un comentariu:

Anonim spunea...

Va felicitam! Desfasurati activitati deosebite! :)