miercuri, 3 aprilie 2013

Activităţi din săptămâna 1-5 aprilie - "Şcoala altfel"

În primul rând vreau să-mi cer scuze pentru faptul că a trecut destul de mult timp de la ultima postare şi până astăzi. Iată însă că am revenit la obiceiuri vechi, spre bucuria părinţilor care m-au întrebat ce se întâmplă cu calculatorul meu, de nu-i mai ţin la curent aşa cum făceam înainte...
Aşadar, astăzi aveţi ocazia să vedeţi ce au făcut copiii în ultimele 2 zile în proiectul iniţiat de MEN şi intitulat:
"Să ştii mai multe, să fii mai bun!", un proiect care îşi propune să realizeze procesul didactic în altă parte decât în sălile de grup sau de clasă. La proiect iau parte toţi preşcolarii şi elevii din România, alături de cadrele didactice.
Noi ne-am propus activităţi frumoase şi destul de îndrăzneţe, având în vedere timpul de afară, şi tocmai de aceea sper, din suflet, să participe la aceste activităţi cât mai mulţi copii.
Luni, am avut ocazia să vizităm Muzeul Civilizaţiei Dacice şi Romane din Deva, unde copiii au avut ghid în sala care găzduia obiecte legate de civilizaţia africană şi apoi au vizitat sălile care găzduiesc Secţia de Ştiinţele Naturii, unde au făcut cunoştinţă cu animale, păsări şi insecte.
Tot luni, copiii au vizitat şi Secţia pentru copii din cadrul Bibliotecii Judeţene "Ovid Densuşeanu", care le-a devenit copiilor destul de familiară, având în vedere acţiunile, destuol de dese, pe care grădiniţa noastră le are în parteneriat cu acestă instituţie.Acolo, alături de prezentarea de carte pentru copii, aceştia au vizionat pe proiecţii  şi câteva din cele mai iubite filme de desene animate.










Un comentariu:

Emeelis spunea...

Buna ziua Doamna Cristina, bine v-am gasit pe blogger. Mie personal mi-a fost foarte dor sa mai citesc cate ceva despre activitatile pe care le faceti impreuna cu copii nostri. Imi pare rau ca < Zana Ploii > ne face vizite cam dese si cred ca va este destul de greu sa plecati cu copilasii de la gradinita. Multumim.